Szereplők

2011. január 11., kedd

22. Szösszenet

Sziasztok!
Még nem végeztem a PMSZ 22. fejezetének megírásával, mert még szeretnék sűríteni bele nektek egy kis izgalmat is! :)
Egy kis szösszenetet másolok be nektek, hogy ne aggódjatok, nem tűntem el, de még kérek egy kis haladékot, mert házi dolgozatot is kell írnom és a héten leadnom, szóval a kötelező az első.

Azért remélem, nem harapjátok le a fejem, ezért a kis "életjelért!"

Pusszancs: Wedó

(Edward szemszöge)


„Ha akarsz elmehetsz.” Jelentette ki kertelés nélkül, de gondolatai között bánat és szomorúság felhői gyülekeztek erre a kijelentésre. Nem szeretett volna elengedni.

– Ez nem ilyen egyszerű – túrtam a hajamba megkínzottan.

„Miért?” Kérdezte csöndesen Alice. Szemén nem látszott semmi, de a gondolatai finom értetlenkedést tükröztek.

– Bella La Pushban van.

„Igen, tudom.” Üzente húgom gondolatban.



5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Most találtam meg a töri és nagyon tetszik.Várom a teljes fejezetet!

    VálaszTörlés
  2. Szia!Nagyon jó a történeted,igaz csak most találtam rá,de nagyon várom a fejezetet és a folytatást is!Viki

    VálaszTörlés
  3. Szia! Jó a blogod!

    Nézd meg az ennyimet is ha szeretnéd és irj komit és ha akarod követheted is
    köszi
    vampire-vampirefan.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon tetszik és én is várom már a folytatást! ^^

    VálaszTörlés
  5. Helloszia!

    kicsit mostmár ideje lenni folytatni egyilyenjó történetet!
    ;)

    VálaszTörlés